Портфоліо

Назва навчальної теми

Як знайти шлях додому?

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

 Географія

Вік учнів, клас

11-12 років, 6 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Проект полягає в тому, що учні ознайомлюються з орієнтування на місцевості, щоб вміли знайти правильний шлях додому.

План вивчення теми

 План вивчення теми

Оцінювання 

На початку проекту учитель ознайомлює з проблемою за допомогою власної презентації,яка створена з метою зацікавити учнів даною темою. Під час роботи над проектом вчитель спостерігає за діяльністю груп. Це дозволяє своєчасно скоректувати роботу груп в потрібному напрямку і забезпечити зворотній зв'язок. Після завершення роботи над проектом проводиться відкрита година класного керівника, де учні представляють результати своєї роботи. Під час виступів оцінюється ораторське мистецтво, вміння аргументовано виступати перед аудиторією, вміння представляти результати візуальними способами, вести дискусію, ставити питання і відповідати на них. Групи демонструють результати своєї діяльності – презентації, блог, публікації і т. ін.
На початку вивчення теми організоване обговорення Ключового запитання, вчитель пропонує учням ЗХД таблицю, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях.
Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації за участю окремих учнів та груп для моніторингу прогресу та відповідей на запитання учнів. Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за блог.

Оцінювання 

зхд

схема

контрольний список

діаграма

анкета

 Діяльність учнів та вчителя 

Учитель ознайомить учнів з проблемою за допомогою презентації з метою долучення більшої кількості учнів  та буклету, розроблених ним, завдяки чому учні осмислюють тему дослідження.
 Для виконання поставлених цілей учні об’єднуються в групи: вчені-дослідники, коректори, ілюстратори. Перед початком роботи з інтернет-джерелами учитель ознайомлює учнів з критеріями оцінювання веб-сайтів, що дає змогу критично оцінити інформацію, яка на них знаходиться.
Проводять пошук необхідних матеріалів  вченими-пошуковцями для свого проекту (текст, малюнки, відео, презентації), переглядаючи сайти за своєю темою. Для пошуку необхідної інформації діти будуть працювати в мережі Інтернет, а також вони попрацюють з друкованими джерелами з метою порівняння на її достовірність.
Інформація, що буде знайдена учнями, буде оформлена у вигляді блогу та буклетів (варіант електронний і паперовий).
Учнями буде створений власний мережевий опитувальник з метою дізнатися думки громадськості по даному питанню. Результати будуть розташовані у власному блозі, який учні самостійно створили з метою презентувати себе, зацікавити темою, поспілкуватися з громадськістю.
Під час подальшого вивчення блогу учні самостійно створюють власний блог, який призначений з метою вивчення відповідного проекту. У блозі створюється сторінка блогу. Яка міститиме 3 сторінки про опис даного проекту та анкета-опитувальник. 

буклет

презентація

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Росколій Володимир

Фах, навчальний предмет

вчитель географії

Навчальний заклад

Пісківська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. П.Г. Тичини

Місто\село, район, область

с. Піски, Бобровицький р-н, Чернігівська обл.

Контактні дані

0961144372

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

25.11.-29.11.2013 р.

Місце проведення тренінгу

ЧОІППО

Тренери

 Літош Ю.М. і Дягло Н.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар