Учитель
ознайомить учнів з проблемою за допомогою презентації з метою долучення більшої
кількості учнів та буклету, розроблених
ним, завдяки чому учні осмислюють тему дослідження.
Для виконання поставлених цілей учні
об’єднуються в групи: вчені-дослідники, коректори, ілюстратори. Перед початком
роботи з інтернет-джерелами учитель ознайомлює учнів з критеріями оцінювання
веб-сайтів, що дає змогу критично оцінити інформацію, яка на них знаходиться.
Проводять пошук
необхідних матеріалів
вченими-пошуковцями для свого проекту (текст, малюнки, відео,
презентації), переглядаючи сайти за своєю темою. Для пошуку необхідної
інформації діти будуть працювати в мережі Інтернет, а також вони попрацюють з
друкованими джерелами з метою порівняння на її достовірність.
Інформація, що
буде знайдена учнями, буде оформлена у вигляді блогу та буклетів (варіант
електронний і паперовий).
Учнями
буде створений власний мережевий опитувальник з метою дізнатися думки
громадськості по даному питанню. Результати будуть розташовані у власному
блозі, який учні самостійно створили з метою презентувати себе, зацікавити
темою, поспілкуватися з громадськістю.
Під час подальшого вивчення блогу учні самостійно
створюють власний блог, який призначений з метою вивчення відповідного проекту.
У блозі створюється сторінка блогу. Яка міститиме 3 сторінки про опис даного
проекту та анкета-опитувальник.
Немає коментарів:
Дописати коментар